2009-01-06
 12:49:03

Huvudvärk..

Igår gjorde vi inte så mycket alls..
Tog det mest bara lugnt =)
Sen på kvällen fick jag sjukt ont i huvudet och efter ett tag blev jag o må illa..
Så jag fick spy lite.. =/
Då kom jag på att vi inte hade ätit så mycket under dagen,
så det kanske var därför..
Så vi gick ner o fixade i ordning lite prinskorv o makaroner..
Det var riktigt gott faktiskt =)

Efter det gick jag upp o la mej i sängen och kollade på några filmer...
Sen la vi oss o sov..
Och idag mår jag hur bra som helst =)

Klockan tre ska vi träffa Ylva m.fam. vid parken..
För det är nån julgransplundring där då.. =)


milla
PUBLICERAT: 2009-01-06, 15:05:18

najs mä julgranspludnring. Hoppes ni får skoj. Ses nån dag? Länge sen som fan nu. Vore najs. Jobbar natt denna vecka jag..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: