2009-07-21
 20:56:47

3 års dagen =)

Nu är Daniel hemma igen =D
Så vi har kollat på en film - Night at the museum 2. Jag tyckte inte den var så jättebra.. men iofs så somnade jag mitt i så jag missade slutet. 
Ettan var iaf bättre av det jag lilla såg =)

Annars har vi bara slappat resten av dagen..
Jag skulle egentligen ha varit in till stan, men jag tar det imorron istället..

Jag åkte in till byn o handlade hem lite mjölk o bröd nu på eftermiddan.. Och sen när jag kom hem från affären såg jag att gräsmattan var full av orangegula löv!! Ska det börja bli höst redan i Juli?! Jag hoppas det bara är ett sjukt skämt eller nåt! Nä nu får det tamejfaen komma lite sol igen så man kan åka o bada lite.. är trött på att bara sitta inne hela tiden!


Höst?!


Idag fyller Lotta år =) Stort grattis till dej!!




Och så firar jag och Daniel 3 år idag =P Grattis till oss också... ♥

  


Peter
PUBLICERAT: 2009-07-22, 12:31:02 | URL: http://minearmy.webblogg.se/

Grattis på 3 årsdagen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: