2009-07-14
 19:41:59

Borlänge =)

Idag vid 8-tiden vaknade jag.. Sen fick flickorna lite frukost innan vi åkte hem till mamma =)
Hade ju först tänkt åka dit vid 11-tiden, men det var så tråkigt att bara sitta o vänta så jag åkte dit vid 9 istället..

När jag kom dit gjorde mamma sej i ordning och så åkte vi till Borlänge...
Sen när vi kom fram gick vi runt lite på Kupolen, och barnen var alldeles vilda så jag trodde jag skulle bli knäpp där ett tag.. Det finns ju ingen sele i mammas barnvagn så dom ställde sej upp i vagnen, slogs, skrek, sprang åt varsitt håll när dom fick vara på golvet lite, så man fick jaga dom runt hela butiken, osv.
Tillslut gick vi ner på Babyproffsen och köpte en sele åt dom, då blev dom iaf lite lugnare.. =)





Det sista vi gjorde vid kupolen var o gå in på Elgiganten för o hämta ut min laptop... =)
Sen gasade vi bort till Ö&B och kikade lite, det blev första gången jag var in i deras nya butik.. det var ju bra mycket finare där än på det gamla stället... men butiken kändes mindre (?)

Aja.. efter det åkte vi till Biltema, men jag följde aldrig med in där, orkade inte =)
Där inne köpte iaf mamma en för tidig födelsedagspresent åt barnen, en varsin trehjuling =) Gud vad glada dom ska bli sen när vi har skruvat ihop dom =P
Barnen har ju mer nöje av dom nu när det är sommar än vad dom kommer ha i höst/vinter när dom fyller år.. så det var därför dom fick dom nu =)

Nä nu ska jag ner o äta nåt tror jag...
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: