2009-07-11
 20:22:08

Magont och bilprotest...

Vaknade igår av att magen var alldeles uppsvälld, och sen fick jag kräkas några gånger innan det tillslut (efter några timmar) gick över... Det blev inte så mycket gjort igår.. en slapp dag och kväll helt enkelt =) 

Imorse när jag vaknade var allt som vanligt.. men efter ett tag fick jag skitont i magen igen, mycket mycket värre än igår.. Jag kunde inte stå, inte sitta, inte ligga eller nånting.. var alldeles kallsvettig och trodde nästan jag skulle dö där ett tag. Fy sjutton vad otäckt det var! Men efter att ha kräkts magen ur led ett antal gånger så gick det tillslut över..

Så där blev det ju några gånger i vintras, och då funderade jag ju på om jag kunde vara allergisk mot mjölk eller CocaCola.. Så nu ska jag sluta dricka Cola helt, för det där var ingen direkt rolig upplevelse...

Aja..
När allt hade lugnat ner sej och vi hade vilat ett tag åkte vi in till stan...
Behövde ha hem blöjor o sånt =)
Så medan Daniel gick in på Lidl satt jag kvar i bilen med barnen.. Och när han kom ut och vi skulle åka iväg till nästa affär så var bilen död... Försökte ringa mamma några gånger men hon hade inte mobilen med sej!
Efter ett tag svarade hon iaf, och efter en stund kom hon och hjälte oss med startkablarna =)

Skönt att det funkade tänkte vi och åkte till OK...
Gick in och handlade och skulle precis åka hem.. då startade inte bilfan IGEN =(
Jävla skruttbil! Skroten nästa, typ!
Försökte rulla igång den, men det gick inte..
Sen var det en massa folk där så vi väntade ett tag tills några av dom åkte så vi fick lite mer utrymme.. Så försökte vi rulla igång den igen, och tillslut startade den.. Så nu är vi hemma sedan några timmar tebax =)

Jag hoppas verkligen att det inte blir så där när Daniel är i Helsingborg för då sitter jag fast här hemma hela veckan!



Imorron åker han ner dit igen (till Helsingborg) föresten..
Det kommer bli ganska tomt här hemma! Jag kommer sakna honom som fan!
Ev. blir det sista vändan, men förhoppningsvis ska han ner åtminstone en gång till efter det här...

Hörs senare
Kram


milla
PUBLICERAT: 2009-07-11, 21:04:44 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

drygt mä bilstrul. Du får inte låna mor dins brum längre då?

Eller har di bara den?

Fidde har ju en SAAB som ska ut på blocket för försälning. Ca 4000 ska han ha för den.

Om det kan vara av intresse...? :)

Hoppas det blir bra av icke Cola mera då. Dricker du möe töcke?


milla
PUBLICERAT: 2009-07-11, 23:03:22 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

jaru kan den va från 82 mån tro. SAAB 99

Japp. Fast de är ju bara framdörrar.

Kanske blir kruxit mä små kluttarna. Aja. De är ju en bil iaf. Jao grillat på öppna spisen här inne. Kolla grabbarnas blogg ;)

Nu ska vi la glo lite på tv då.

Pistvakt en kvar sen vet jant. E ju aldrig nåt att se just så teven går inte varm direkt :P


milla
PUBLICERAT: 2009-07-12, 15:44:47 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

jao kan skicka bild sen på den. Vore najs om ni ville köp den så blir vi av mä den.

Ska annars ut på blocket så fort det går.

Står ju bara endå.

Har icke talat mä marie-louise än. Ska kanske kasta iväg ett mezz. Svara ho ej ringer ja :P

Få se om Lotta blir mä å.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: