2009-07-05
 11:45:56

Till Ludvika igen...

Ska snart åka in till stan igen.. Måste köpa hem välling o lite sånt..
Det känns som jag har varit inne i stan varenda dag nu sen Daniel åkte till Helsingborg =) Det är inte långt ifrån iaf..

Tänkte nog gå till parken sen också så barnen får leka lite i sandlådan o sådär =)
Om det inte hinner bli regn tills vi kommer in till stan.. det ser ju lite mörkt ut på himlen så..

Keri Hilson - Knock you down

(hittar inte den officiella videon så den här får duga...)

Älskar den här låten =) Jag har sett den flera gånger på ZTV och har inte tänkt på o kolla vad den heter... Men idag gjorde jag det så nu kan jag lyssna på den hela tiden om jag vill =P


Lotta
PUBLICERAT: 2009-07-05, 20:15:28 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Ja det är säkert samma sköterska, usch för såna människor..! Tycker att dom ska ta en seriös när det kanske är någonting allvarligt fel på en.. :/ Ja jag hoppas oxå att dom hittar vad som är fel, för detta är riktigt jobbigt :/ Hur gick det igår då? Hade ni trevligt? Var det bra med malle? Kram kram


Lotta
PUBLICERAT: 2009-07-07, 19:52:35 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Tack så jätte mycket! :) Har du haft det bra idag? Har du och flickorna hittat på någonting roligt idag då? :) kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: