2009-07-15
 20:15:06

Träffat tjejerna =)

Nu är vi hemma.. 
Jag är helt seg i huvvet.. kanske inte så ovanligt ;)

Det blev iaf bara jag, Milla och Lotta som gick på stan idag, malle hade visst jätteont i magen så hon blev kvar hemma synd nog.. Men det blir väl fler tillfällen hoppas jag =)
Jag hittade en massa fina kläder som jag tänkte jag skulle köpa sen, både åt mej o till barnen =)
Milla o Lotta köpte lite saker iaf..

När vi hade gått runt lite i butikerna gick vi och fikade..
Det fick bli dricka o chokladboll för mej...
Sen när vi hade gjort det gick vi i några butiker till, och så åkte vi hem =)
Jag körde hem Lotta och sen åkte jag ner till mamma där mina små vildar var..
Mamma o Hans bjöd på lite grillat innan vi åkte hem... och så fick flickorna studsa lite på grannens stora studsmatta =P Det tyckte dom var skitkul...



Har Daniel otur så får han o Peter åka hem redan på Fredag, för dom börjar redan bli klara med det dom skulle göra där nere.. På ett sätt vill jag att han ska komma hem redan då, men på ett sätt vill jag att han ska få vara kvar så länge som det var sagt så det blir lite mer pengar... Men jag saknar honom jätte, jättemycket!
Vi får se hur det blir.. dom borde ju få veta det ganska så snart i så fall...

Nä nu ska jag surfa lite innan jag går in o lägger mej och kollar på film.. (om det nu funkar =))
Kramar


 


Peter
PUBLICERAT: 2009-07-17, 13:07:55

Klart du är seg i huvudet du är ju kvinna.


Sofie
PUBLICERAT: 2009-07-17, 17:33:54 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Hehe ja det har du ju rätt i iofs ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: