2009-08-01
 00:09:32

Fix...

Det blev inte mycket sömn inatt precis... Jag gick o la mej klockan 11 igår kväll, sen vid 1-tiden på natten vaknade barnen o ville ha mer välling... Så jag gick ner o fixade i ordning lite sånt och sen la jag mej igen... Men klockan 4 på morgonen hörde jag att dom vaknade o var hur pigga som helst, så då var det bara o kliva upp då!!
Sen vid 9-tiden var det dags att åka till dagis..

Idag när jag skulle in till stan så startade inte bilen igen... jag försökte knuffa ut den på vägen så jag skulle kunna rulla igång den... Men det är en hög kant precis där vår gård börjar så det gick inte, det tog tvärstopp... Så tillslut fick mamma lov o komma och hjälpa mej med startkablar igen.. Så jäkla drygt att det ska bli så nästan varje gång jag ska nånstans!!

När jag var i stan lånade jag mammas bil och åkte till arbetsförmedlingen, där jag lämnade in mina sökta jobb + närvarorapporter för maj, juni o juli =)
Så nu är det gjort..
Sen åkte jag hem till mamma där hon o barnen var och ett tag senare åkte jag o barnen hem..

Nu sover flickorna äntligen... får hoppas dom inte vaknar samma tider inatt också för då blir jag galen!! =)

Hörs sen
Kramar


maria
PUBLICERAT: 2009-08-01, 18:39:32 | URL: http://ladyluckan.blogg.se/

Vad snällt! :) Jaaa, jag vill nog ha nåt pinup- inspirerat gärna, rosa och svart kanske eller vitt och svart, nån stjärna.. Ja, på ett ungefär.. :) Du får fria händer. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: