2009-07-02
 21:54:09

Ajajaj...

Igår hände inte så mycket, var bara hemma o tog det lugnt..
Det var först meningen att jag o Mia skulle åka o bada, men sen började det åska så då struntade vi i det...

Men idag på förmiddan ringde Mia till mej, så då bestämde vi att vi skulle ses vid jägarnäs idag istället =)
Så när barnen hade vilat klart åkte vi dit och badade... Och jag tror tjejerna hade jättekul! =)
Dom busade en massa med Linus..

När vi var där ringde Ketty och frågade om vi ville hänga med dom och bada vid halv 5-tiden, och självklart ville vi det =) Så vid 16-tiden packade vi ihop grejjerna och åkte mot Grängesberg och Jankviken..
Det var lite varmare i vattnet vid jägarnäs, men det var jätteskönt i jankviken också...

Jag o Ylva bestämde att vi skulle grilla lite när vi hade badat klart...
Så då åkte vi till konsum o handlade hem lite grejjer innan vi åkte hemåt..
Men ända sen vi kom hem har barnen varit jättetrötta och gnälliga, så vi gick in ganska snabbt efter att vi hade ätit klart..
Så nu ligger flickorna o sover =)

Jag har bränt sönder hela överkroppen tror jag.. det svider som attsingen i nacken iaf så jag ska väl försöka smörja in mej lite sen..

Imorron ska vi troligtvis till jägarnäs o bada med Mia igen ifall det inte blir regn o jäkulskap..
Sen på lördag ska jag o milla o ev. lotta hem till malle och hälsa på lite =)

Här kommer bilder från helgen:


 

 

Många av bilderna blev suddiga så jag lägger inte upp fler än så här =)
Hoppas det inte gör nåt..

Kramar 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: