2009-07-27
 16:45:08

Buskar som står mitt i vägen...

Imorse vaknade jag vid 8-tiden, så då var det bara o kliva upp o börja klä på barnen o så fick dom leka lite..
Sen packade jag in oss i bilen och skulle precis åka mot Ludvika, men då startade inte bilfan =(  Gaaah!
Så jag började försöka rulla igång den, det gick segt som sjutton först, men efter ett tag började den rulla på utav bara helsike så jag fick lov o hoppa in o tvärnita... Men det var för sent för då satt vi redan fast i en buske och hade nästan vält omkull soptunnan.
Så då var det bara o ringa efter mamma så hon fick komma hit o ta loss oss..
Det tog sin lilla tid eftersom batteriet inte ville ladda i sej även fast vi använde startkablar :S
Men men, tillslut kom vi iväg iaf =)



När jag kom till Ludvika så lämnade jag barnen hos mamma medan jag var in på arbetsförmedlingen o fixade lite..
Och när jag ändå var på stan gick jag in på Lindex och köpte två toppar på rean.. Sen blev det lite handling på MM och DollarStore också =)

Kom nyss hem så barnen ligger o vilar för fullt =)
Jag ska väl försöka fixa i ordning lite här på nedervåningen snart tänkte jag...
Hörs sen
Kramar


Milla
PUBLICERAT: 2009-07-27, 22:47:15 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

Vilken skitbil...

Jisses.


Peter
PUBLICERAT: 2009-07-28, 01:28:30 | URL: http://minearmy.webblogg.se/

Snackar ni buskar finns de rakhyvlar :p Lycka till :) Kram


Maria
PUBLICERAT: 2009-07-28, 14:09:51 | URL: http://ladyluckan.blogg.se/

Åh vilken otur ni har med er bil! Jobbigt! :P Hur är det annars då? Jo en fråga.. Om du har lite tid över, tror du att du skulle kunna försöka fixa min blogg så den blir lite snyggare? :) Skulle vara jättesnällt, och du verkar så duktig på sånt. :)


Nivalla
PUBLICERAT: 2009-07-28, 15:34:51

Är bara batteriet som är slut. Ska väl byta det så fort jag kommer hem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: