2009-07-18
 18:20:07

Övernaturligt...

Jag har nyss varit hem till mamma och hälsat på i några timmar, kom hem för en liten stund sen...
Hon skulle egentligen vara barnvakt en stund så jag fick vila lite, men jag kunde inte somna så jag var med hela tiden ändå =)

Hon hade varit på loppis tidigare på förmiddan så hon hade hittat massor med saker åt barnen.
Trehjulingar, kläder, dockor, böcker, lego m.m. =) Så barnen hade fullt upp med alla leksaker =P

Usch jag är skittrött så just nu skulle jag bara kunna däcka, så jag ska nog strax gå in och lägga mej o vila lite.

Bara två eller tre dagar kvar tills Daniel kommer hem =D
Saknar honom som faen nu!

Sökte föresten runt lite på spökjox inne på Youtube igår, tycker ju sånt är ganska intressant att läsa om/se på =)
Och då hittade jag bl.a. den här filmen... ser ni nånting speciellt?
Titta på klippet här

Borgvattnets Prästgård är ett ställe som jag skulle vilja åka till...
Det ska visst spöka rätt rejält där!! Här kan du läsa mer om Borgvattnet...

Nu ska jag gå ner o vila då..
Hörs sen, kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: