2009-06-28
 23:01:47

Badat =)

Nu mår jag bättre =) Jag la mej o vilade samtidigt som barnen skulle vila och sen när jag vaknade mådde jag rätt så bra.. Skönt det! För jag var nästan rädd att jag skulle få vara sjuk hela dagen idag..
Vid 12-tiden nån gång åkte Daniel o hans bror Peter ner till Helsingborg där dom ska jobba ett tag.. Så det känns lite tomt här hemma nu...

Sen vid 16-tiden ringde Ketty o frågade om jag ville följa med henne o Ylva m.fam o bada vid Lilla Sand, så då tog jag med barnen o åkte dit.. Det var jätteskönt i vattnet, mycket varmare än det har varit tidigare =)



Efter badet åkte jag hem o grejjade lite här hemma..
Och nu sitter jag här =)
Barnen har nästan precis somnat... äntligen!

Lägger upp bilder från gårdagen lite senare...

Tänkte kanske kolla på nån film nu
Hörs sen
Kramar


Lotta
PUBLICERAT: 2009-06-28, 23:17:30 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Ja det hoppas jag oxå för det är verkligen inge kul :( usch.. Ja det får vi verkligen göra =) ja en shoppingrunde vore inte helt fel för en shopoholic som mig ;) Imån så åker vi iväg på kryssning med peter, magda, patricia och en kompis till henne. Så jag hoppas att jag iaf är lite bättre tills dess, annars resten av veckan så har jag väl ingenting planerat..själv då? sak du göra för någonting i veckan då? :)


milla
PUBLICERAT: 2009-06-29, 11:05:45 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

hur går det att va själv då?

En sån hära fin dag får du skynda dej att packa er in i bilen åka te nån badstrand...

Eller är dom på dagis?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: