2009-06-30
 21:23:49

Blablabla...

Idag vid 14 tiden var jag in till Ludvika och arbetsförmedlingen där jag visade upp mina sökta jobb... Kändes rätt onödigt att behöva åka in bara för det, det borde jag väl ha kunnat fått mejla istället eller nåt...
Barnen blev sura för jag fick ju ta ur dom när vi skulle in dit, sen tog det högst fem minuter inne på AF och efter det var det bara o stoppa in dom i bilen igen... Jag vill ju helst inte lämna dom kvar i bilen efter det som hände i danmark, (och på andra ställen också föresten) (länk) man vet ju själv hur varmt det blir i bilen när den har stått i solen hela dagen...

När vi kom hem fick barnen bada lite i poolen... Men jag bytte ut vattnet igen för jag tyckte det luktade fisk där i.. äckligt ju!
Och senare på eftermiddan/kvällen skrev Ylva på msn o frågade om vi ville följa med o bada.. så det gjorde vi =)
Den här gången blev det bad i Jankviken vid en camping.. och det var lika skönt i vattnet idag med!



Annars har det inte hänt så mycket mer idag..
Det känns ganska slött just nu.. Barnen ligger o ska sova... Och jag har inget o göra =/

Men men..
Hörs senare
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: