2009-06-28
 11:34:15

Kan man dö av bakfylla?

Ush jag tror jag dör snart!!
Har aldrig varit så här bakis förut tror jag.. =/
Hur fasen ska den här dagen sluta?

Igår var det kul iaf..
Kollade aldrig på några band, men för min del gjorde det inte så mycket..

Well Well
Hörs senare
Kram


Mams
PUBLICERAT: 2009-06-28, 14:59:47

Hans säger att det kan man visst det är det många som har gjort, men jag tycker att jag hört det här förut eller?? Nu får du ta och bli bättre så jag kan prata med dig på MSN för det är sista dan i Jesolo imorron Puss


Fidde o Milla
PUBLICERAT: 2009-06-28, 15:29:52

Har läst på denna sida att du aldrig skulla dricka mera. Och vad händer ännu så läser man om närdöden upplevelser :) hähä


Lotta
PUBLICERAT: 2009-06-28, 20:13:54 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Din stackare :/ inge kul! Själv är jag fortfarande sjuk och nu har vi kommit på att jag troligtvis är salmonella smittad :/ Inte så kul det heller. Hoppas att du kryar på dig!


Lotta
PUBLICERAT: 2009-06-28, 20:42:44 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Jag och robert åt kycklingsallad från pizzerian i torsdags och drt var då allt började, magsjuka låter ju inte helt rätt eftersom vi inte vet någon som är sjuk i det. Jag har kollat upp lite på nätet och det står att en salmonellainfektion oftast läker ut av sig självt och att man ska dricka rikligt med vätska med salttillskott. Och att det går över om ca 1-2 veckor... usch har legat i sängen mest hela dagen, förutom när jag måste gå på toa då da.. Ja förutom att jag inte mådde helt bra så hade jag jättekul :) Kul och träffa dig :)Vi får försöka att komma iväg och träna sen som vi sa, och träffas och gå på stan el stranden el nå :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: