2009-06-15
 13:00:49

Ny vecka =)

Nu var helgen slut då.. =)
Har knappt gjort nånting, bara varit hemma hela helgen lång..
Jag har typ blivit beroende av Sims3 tror jag.. så fort barnen sover så sätter jag mej o spelar det.. Det är skitkul! =)

Nu i veckan ska jag försöka ta mej in till stan och hämta ut betygen, eller åtminstone prata med dom så dom skickar hem dom.. Det sker tydligen inte automatiskt konstig nog..
Annars har vi inget planerat i veckan vad jag vet..

I helgen är det väl midsommar om jag inte är helt virrig.. (?)
Då blir det iaf lugnt för oss, vi ska försöka hitta på nåt med barnen tänkte vi =) Gå till nån midsommarstång eller nåt =)
Och kanske köpa hem lite grillmat o grilla lite... Fåse vad det blir..

Hörs senare
Kramar


milla
PUBLICERAT: 2009-06-15, 20:28:48 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

ja det va trevligt i lördags va det :)

Nån loppis igår blev det inte. Regna så jävligt så tror kunderna sviker då :P

Ja, får si va det blir på midsommar. Just nu e det inga planer alls. Ta husvagnen å dra nånstans eller vara hemma å ät sill. Återstår att se :)

Det brukar väl va nå i Hörkshage för barnen, tips.

Å kanske i Disponentparken?

Trevligt å hitta på nåt skoj mä dom små damerna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: