2009-06-02
 10:35:05

Prov...

Sådär, nu har jag gjort provet och det kändes som det gick rätt bra iaf.. Men vi får väl se på tisdag =)  Jag blev iaf Godkänd på förra provet som jag gjorde =P Skönt..
Nu har jag bara ett prov kvar o göra, sen är jag förhoppningsvis godkänd i alla företagsekonomikursena iaf.. Men det blir nog mer komvux till hösten, har ju fler betyg o plugga upp så..

Om en stund ska vi åka in till stan och handla hem lite mat..
Sen vid 14 ska vi hämta barnen på dagis..
Hade ju tänkt åka till nån sjö o bada idag om det var fint väder, men det har ju regnat hela morgonen så det skiter vi allt i... Det lär väl inte vara så himla varmt i vattnet idag skulle jag tro.. =/

Men nu ska vi åka in till stan då..
Hörs senare
Kramar




Lotta
PUBLICERAT: 2009-06-02, 10:56:37 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Okej va skönt :)med mig är det sådär.. är hemma och är sjuk men börjar känna mig lite bättre iaf. Ja jag tror att jag hade kul..hihi..av det jag minns iaf :p Jag blandade nog friskt av alkoholen och så däckade jag tydligen..hehe.. Kommer inte ihåg när alla gick. Hade du kul då? :)


Lotta
PUBLICERAT: 2009-06-02, 12:10:04 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Jag kommer inte ihåg att du gjorde någonting som du ska skämmas för, så det behöver du inte vara orolig för. Kan ju säga att man mådde som man förtjänade dagen efter iaf...usch inte roligt. Ska bara hålla mig till cider hädanefter, man vill ju gärna ha några minnen av festerna.. och de är ju inte kul när det går för långt. Vi får ta den där tjejkvällen någon gång.. skulle vara kul :) Händer annars idag då?


Studentmamman
PUBLICERAT: 2009-06-22, 15:30:05 | URL: http://studentmamman.se

Vilken snygg bild!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: