2009-06-22
 20:30:13

Gnäll...

Usch jag känner mej jättenere.. Allt känns bara tungt på nåt sätt!
Har bara lust o lägga mej ner och dö eller nåt! =(
Jag är inte en sån som brukar gnälla speciellt mycket, men nu blev det så ändå..
Skitsamma, vad gör det om 100 år typ..

Men nåt positivt har hänt idag iaf för jag fick mitt paket från tvspelsweb.se idag..
Är helnöjd med båda sakerna jag beställde.. Alltid något.. =)

Här kommer lite bilder...

 
Julia                                                      Isabelle


 
Lukas                                                         Ella        
 
Hörs senare
Kram


milla
PUBLICERAT: 2009-06-22, 20:41:41 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

Men va e det som hänt då mån tro?

Inget bra att känna att en vill lägga sej ner å dö.

Du har ju 2 små damer som behöver sin kära mor :)

Inte sant?

Ska du på La-festen nåt te helgen?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: