2009-03-04
 11:50:47

Krångel med nätet.. =/

Internet har krånglat hela förmiddan..
Blir så himla irriterad när det blir så!
Man känner sej ju helt handikappad utan internet..
Vad sjutton finns det att göra på datorn mer än att surfa, egentligen?!
Visst photoshop är ju kul, men det är väl typ det enda...



Aja skitsamma =)

Nu är barnen på dagis iaf..
När vi hade lämnat dom där stannade vi o pratade med
Ylva o Janne en stund..
Men nu är vi hemma iaf..


Vet inte vad vi ska hitta på idag när barnen kommer hem..
Kanske vara ute en stund o leka om dom inte är för trötta..

Imorron ska jag iaf in till stan en sväng..
Träffa Mia ska jag göra, och så måste jag nog
gå till syon o hämta papper till csn..
Jag kommer ju inte in på deras sida så jag kan skriva ut det själv så..
Det är nåt acrobat reader grejjs som inte funkar o jag kan inget om sånt där..


Har föresten fått lite kontakt med min halvsyster på facebook nu =)
Så vi kanske skulle försöka träffas sen när hon kommer hem till stan nästa gång!
Det känns jättekul!! =)

Nej, nu ska jag nog surfa lite, nu när internet funkar igen =p
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: