2009-03-17
 14:17:57

Skolan...

Kom nyss hem från stan..
Åkte in vid 8 imorse, och hade Företagsekonomi B första lektionen..
Sen hade jag Företagsekonomi A andra lektionen.. och efter det slutade jag =)

Så då åkte jag hem till mamma..
Fick lite mat av dom.. Jättegott =)
Sen skulle dom iväg o fiska vid Hedtjärn så när dom åkte iväg så gasade jag fram på stan..
Lämnade in pappren som ska till försäkringskassan först o främst, skönt o ha det gjort så jag slipper oroa mej för det..
Sen gick jag till apoteket och köpte lite flytande alvedon till barnen och panodil till mej o daniel.. och så handlade jag lite på Hemköp innan jag åkte hem..

Isabelle hade 39,3 graders feber igår kväll.. 
Vi funderade på om vi skulle åka till lasarettet med henne, men febern gick ner lite när hon fick alvedon så vi avvaktade med det..
Julia börjar oxå bli förkyld.. hon är jättehostig nu hon med!
Tycker så synd om dom!! =/

Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: