2009-03-20
 16:21:46

Sweden rock i sommar?! =D

Äntligen hemma!! =)
Åkte så att vi var inne i stan till klockan sju..
Daniel sprang in på OK och handlade en varsin macka och dricka o så körde jag bort honom till jobbet..
Sen åkte jag hem till mamma med barnen..
Dom började leka på en gång, och så fick dom lite havregrynsgröt av mormor..
Julia smaskade i sej, men Isabelle tyckte nog inte att det smakade nå vidare.. det såg inte ut som det på hennes ansiktsuttryck iaf haha =P

Jag käkade upp min macka och sen var jag tvungen o åka upp till skolan..
Hade först Organisation o Ledarskap..
fick nåra uppgifter att göra inför provet om två veckor (!!)
Sen på lunchen åkte jag hem till mamma igen..
Av henne fick jag lite lövbiff o potatis.. =)
Efter maten böjde vi isär vagnen, som hade fastnat på nåt konstigt sätt, så att hon kunde gå ut o gå med barnen..
Det är ju lättaste sättet att få dom o somna på så.. =)

Och så åkte jag upp till skolan igen.. Hade Företagsekonomi A...
Sen hämtade jag Daniel och så sprang jag in en snabbis på MM innan vi åkte o hämtade barnen..

Men nu är vi som sagt hemma..
Jag känner mej sliten efter den här veckan..
För det är lite ovant o gå upp 5.30 varje dag..
Men det är väl bäst o vänja mej ifall jag (förhoppningsvis) får jobb till sommarn.. =)

Vi har föresten pratat om att vi kanske ska åka till Sweden Rock i år!!
Daniel hade sett att Flogging Molly skulle dit o spela, och dom vill han se, och jag vill dit i vilket fall som helst..
Älskar ju den festivalen!! =)
Fåse hur det blir!! Måste väl isf köpa biljetter ganska snart skulle jag tro..



(Sweden Rock Festival 2005, vår tältplats)


Lotta
PUBLICERAT: 2009-03-20, 18:49:36 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Åhh, najs! Hoppas att det blir SRF för er nu då :) Helt underbart juh! hihi. Hur är det annars då? Pluggar o står i el? Händer ihelgen?


milla
PUBLICERAT: 2009-03-21, 17:44:34 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

oj så det kanske blir festival te sömmarn för er? :) Haru sökt jobb för sommaren? Hoppas du får isf. Såg ditt mezz nyss. Glömd mobben hemma. Va ute å gick. Ska svara på det :P

Rajraj te kvällan för er? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: