2009-03-21
 11:23:27

Utmaning...

Håller med folk som tycker att det är sååå kul att svara på dom.. Kanske inte lika kul att läsa men det är ju frivilligt ;)

Då kör vi :)

Lovar du att vara ärlig? 
Ja det tror jag nog ;) 
Du heter: Sofie
Smeknamn:
Mamma :) annars Soffiloffis/Soffiloffan
Låt som när du är ledsen sörjer till? Finns nog några stycken..
Beroende av:  Isabelle o Julia
Vem behöver du mest just nu? Barnen o Daniel
Vad tror folk om dig? Det skulle jag bra gärna vilja veta :)
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon? Brukar nog inte försöka imponera på nån
Hur imponerar man på dig? Genom att vara ärlig, snäll & omtänksam 
Brukar du skratta för dig själv? Ja väldigt ofta :)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jag älskar dig puss puss, från Daniel så klart
Vilken är din favoritmålning: Hmm, vet inte riktigt..
Var bor du? På Björkås i ett vitt litet hus
Trivs du där: Ja ibland =)
Äger du några converse: Nej, men skulle vilja köpa ett par
Sprit, cider, vin eller öl: Cider, helt klart!
Brukar du bli för full:  Har väl hänt... ;)
Vad har du för mobil operatör: Telenor
Är du allergisk mot något: Nickel
Har du haft sex idag: Nej men dagen är inte slut än ;)
Nästa mål i ditt liv: Resa utomlands
Hur svarar du i mobilen: Sofie! Eller hallå!
Vem ringde du senast? Daniel
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag skulle hämta honom på jobbet vid 14-tiden
Antal timmar sömn inatt: Det blev ca 8 timmar trots allt =)
Sov du ensam: Nej Daniel låg brevid mej och barnen låg i sina spjälsängar i samma rum
Tycker du om din pappa: Nja det vette faen! Har ju typ aldrig träffat honom så..
Brukar du komma i tid: Ja oftast, om det inte händer nåt på vägen..
När mår du bra: När vi hittar på saker hela familjen
När blev du fotad senast: När jag, Lotta o Robert var hos Peter på fest för några helger sedan
Hur känner du dig nu: Lite smått sliten
Vanligaste färg på dina kläder: Svart eller lila!
Vad tycker du om fötter: Isabelles o Julias (barnfossingar) har jag inget emot men vuxenfötter är väl inte direkt mysiga :)
Är du smart: Det är inte upp till mej o avgöra =)
Var du aktiv i skolan: Ja aktiv var jag nog allt, men inte så mycket i skolarbetet ;)
Vad saknar du: Mormor o morfar o morbror Jan
Hade du en bra kväll igår: Jadå
Favorit dryck på morgonen: Oboy
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vardagar mellan 23-24 helger mellan 24-02.30
Är du blyg? Ja tyvärr..
Sysslar du med någon idrott: Nej tyvärr.
Vill du hellre ha mail än brev: Spelar ingen roll!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp
Har du spytt offentligt: Ja det har jag nog..
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Pilla på mej själv
Är du nöjd med ditt liv: Helt nöjd blir man väl aldrig, men jag är glad åt det jag har!
Är du bortskämd: Ja..
Vad gör du i morgon: Slappar här hemma med min underbara familj!
Vad är det värsta du vet? Människor som skadar barn eller djur!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det är olika..
Vad behöver du just nu? En kram
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen aning
Vad längtar du till? Sommaren och värmen!!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag tror det
Vad använder du för shampoo? Wella schampoo o balsam
Vad är det finaste du fått? Isabelle och Julia!!
En speciell dag du minns: 7 oktober 2007 då våra döttrar kom till världen
Hur gammal är du: 27, snart 28
Tycker du om någon just nu: JA!
Om fem månader: Hoppas jag att vi kan resa bort
Du samlar på: Ingenting just nu, samlade på nyckelringar när jag var liten
Gröna eller röda äppeln: Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Om jag ringer nån så blir det Daniel
Gillar du golf: Nej, usch vad tråkigt!
Vilken tid gick du upp idag: ca 09.30
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja en haha
Vad ska du göra ikväll: Mysa framför nån bra film..
Är det okej att gråta: Ja det är väl klart!
När grät du senast: När jag o Daniel bråkade sist..
Laddar du ner musik och film från Internet: Ja ibland. Men snart vågar man väl inte..
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en husbil och spara resten
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Det är olika
Har du piercing: Nej men tror jag vill ha en
Vill du gifta dig: Nej
Vill du ha barn: Har två underbara döttrar men vill gärna ha ett till så småningom
Solar du ofta: Nej inte direkt. Ibland korta stunder på sommaren
Är du bra på att laga mat: Nja jag kunde ju vara bättre..
Gillar du att dansa: JA!!
Är du flygrädd: Ja lite..
Hur vig är du: haha som ett kylskåp
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: TippTopp eller Sandwish
Tror du på ett liv efter döden: Ja helt klart! Vart skulle annars alla spöken komma ifrån :)
Tycker du om sushi: Tror inte det, men har ju inte provat så..
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn eller chips 
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Har mer skräck för tandläkarräkningen!!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Blå/grön
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Ja
Röker du: Nej
Senaste låt du hörde: Alphaville - Forever young
Vad gör du på helgerna: Slöar

Jaha då var det klart :) Utmanar er som tycker att det är lika kul som jag :)


milla
PUBLICERAT: 2009-03-22, 09:22:25 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

Tja ok, så hä blev inget party. Va ut å gick igår när ja frisknat till ;) dagen efter deluxe igår. Va te päron å hämta hem missarna sen blev det fixa hemma å käka tacopaj å ost kex te kvällan. Kikade på Robinson å lite annat mojs. Sen blev det tidigt sova. Sista sem dagen idag då. Back to work emöru.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: