2009-03-27
 16:12:57

Dödstrött!!!

Idag har vi varit hemma hos mamma hela dagen igen...
Barnen fick bada lite i badkaret och verkade tycka att det var jättekul
Dom plaskade som sjutton iaf och försökte fånga vattenstrålen hihi.. =) 

Besiktade bilen imorse också, och ÄNTLIGEN gick den igenom...
Det var typ sista chansen så jag är sååå glad nu!!

På förmiddagen blev jag skittrött så jag la mej på soffan en stund o vilade lite,
men jag var nära o somna flera gånger så jag var nästan  tvungen o spärra upp
ögonen med tändstickor..

Vid 14-tiden åkte vi iaf och hämtade Daniel på jobbet och så åkte vi hem..
Så tjejerna ligger och vilar och jag ska nog göra det samma om en liten stund..



 


milla
PUBLICERAT: 2009-03-27, 22:40:40 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

ah så du skulle vart ut mä brudarna på folkan. Inte nån kidsvakt eller? Va på akropolis å käkade. Trevligt :)

Nu ska ja kolla utbudet på teve om de kan tänkas vara nåt spännande. Måste försöka va vaken te efter tolv iaf. Har jobbat fm å gått upp före fem så e lite spak huvet. Å ja som ska ställa om mej för natt..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: