2009-03-21
 10:40:26

Borlänge here we come =)

Vaknade vid 2-tiden inatt av att jag hade så jäääääkla ont i magen så jag trodde jag skulle sprängas!
Magen var alldeles uppsvälld... Så jag fick kräkas o stå i =(
Usch vad jag hatar att ha det så här, det är ju inte första gången det händer...
Och jag är 100% säker på att det inte är magsjuka eftersom det bara händer när jag dricker cola eller mjölk..
Och igår drack jag cola så.. hmm =/
Har svårt att låta bli den där colan tyvärr...
Aja, gick in och la mej igen vid 4-tiden..
Sen vaknade jag vid 9-tiden..

Idag ska vi till Borlänge..
Ska köpa lite saker som vi behöver ha hem..
Fåse vilken tid vi kommer iväg bara.. För vi la nyss in barnen så dom fick vila lite..
Dom var så himla trötta o gnälliga o skrikiga så jag blev helt matt =)
Sen ville båda upp i knäet samtidigt och väl uppe så höll dom på o somna där.. Sötisarna!!


Nä nu ska jag hoppa in i duschen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: