2009-03-31
 11:57:58

Dagens bekännelse...

Nu är det nån som har ringt mej säkert 20ggr.
Först vågade jag inte svara, för jag kände inte igen numret..
Men efter ett tag pratade han in ett meddelande på mitt mobilsvar, och då var det visst nån Ola han skulle prata med och han sa att det var viktigt, så efter många om o men ringde jag upp honom och berättade att han hade ringt fel =)

Jag hatar o prata i tfn, det är typ min största fobi.. och speciellt med folk jag inte känner.. Det låter säkert helknäppt i andras öron.. Men jag skickar hellre sms, mejlar eller chattar på msn med dom jag vill prata med =)



Annars idag har jag varit i skolan hela dagen..
Kom nyss hem =)
Så jag ska väl strax laga lite mat..

Min mobilladdare har gått sönder föresten.. och batterinivån på mobilen är låg, så vi får väl se hur länge till jag har mobil nurå =/
Men Daniel skulle försöka laga den sa han.. får hoppas det går..

Ser ut o vara härligt väder ute idag.. Funderar på om jag ska gå ut o fota lite..

Aja..
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: