2009-03-09
 19:41:59

Åkte fram till skolan ändå...

Magkrånglet gick över runt lunch nån gång.. Och jag mår hur bra som helst nu =)
Så jag åkte fram till skolan o hämtade dom där böckerna..
Fick lite uppgifter av läraren som jag skulle göra tills på fredag när nästa lektion är..
Så nu när jag kom hem gjorde jag dom =)
Lite klurigt, men än så länge gick det bra iaf..

När jag hade varit till skolan så var jag tvungen att gå till AMS och av-anmäla mej som arbetslös..
Det kändes riktigt bra =)
Sen postade jag brevet till CSN..
Och när jag ändå var på stan så köpte jag en hårfärg till (är osäker på om en förp. räcker till mitt hår, det brukar inte göra det), lite smink, tre kollegeblock, två kjolar till barnen och ett varsitt par strumpbyxor till dom också =)



Sen gick jag in på Globe och beställde den tredje och sista boken till skolan också, så nu slipper jag tänka mer på det..
Efter det gick jag till MåBättre och lämnade tillbaks medlemskortet.. 
Så nu kan jag äntligen börja träna på Nautilus istället =)

Barnen ligger o sover nu..
Det hade visst varit fullt ös på dom här hemma medan jag var borta..
Imorron ska dom till dagis igen.. det blir nog kul för dom =)
Och troligtvis åker vi till Borlänge medan barnen är där, och köper dom där bildelarna..

Lägger in bilder på shoppingen om en liten stund..
Hörs sen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: