2009-03-26
 16:52:04

Torsdag..

Nu har vi varit hemma hos mamma (mormor) hela dagen...
Och vid 11-tiden gick jag, mamma och flickorna ut på en promenad..
Vi gick fram på stan o kollade runt i butikerna.. 
Och mamma var in på loppisen en sväng och kikade lite =)
Jag träffade min halvsyster Malin och hennes mamma så vi pratade en stund..
Så vi bestämde att vi ska höras av så att vi ev. kan träffas någon dag o hitta på nånting..


Jag hämtade Daniel på jobbet för en liten stund sen så vi kom nyss hem.. =)
Jag är skittrött och har varit det nästan hela dagen...
Skulle lätt kunna somna som det känns just nu..


 
    Isabelle provar mormors tofflor                  Julia med sin sko           


milla
PUBLICERAT: 2009-03-26, 18:00:04 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

va söta dom e dom små töserna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: