2009-03-05
 15:32:14

Dagen än så länge..

Nu har jag varit o träffat läraren..
Och det gick väl bra =)
Jag fick schema o sånt,
och så undrade han vad jag har för förväntningar på kursen.
Han frågade även vilket betyg jag strävar efter...
Helst vill jag ju ha MVG såklart,
men jag tror jag satsar på G först o främst =P
Det är ju som sagt inte riktigt mitt favoritämne precis..
Har ganska svårt för FE om jag ska vara ärlig..



Efter att jag hade varit där åkte jag ner till Kasttjärnsparken..
För där sitter syon.. 
Så jag fick CSN-pappren, han hjälpte mej och fylla i det svåra
(som han kallade det)..
Och så frågade jag när jag ändå var där om dom inte hade nån fotokurs..
Men det var som jag trodde.. nån sån fanns inte =/
Synd!

När jag hade pratat med honom ringde jag till mamma och hörde vad hon gjorde..
Hon var på stan, så vi möttes uppe på Åhlénsparkeringen..
Sen gick vi runt i lite affärer..
Fikade på gallerian och så gick vi till loppisen när vi var klara med det =)

Där träffade vi Lotta..
Så då gick hon och jag runt lite i affärerna vi oxå..
Vi fikade lite på BK´s och pratade en massa =)
Gick till Lindex där hon köpte 3 plagg för 99:- och då fick jag en klänning av henne!!
Den var jättefin, en partytop/klänning är det =)
Kan lägga upp en bild sen så ni får se.. 
 
Sen efter det var jag tvungen o gasa hemåt..
Skjutsade hem Lotta till sin mamma och så drog jag vidare mot Gränges..

Imorron börjar jag kl 8.30..
Första lektionen dårå..
Nervöööst..

Nu ska jag åka fram o handla..
Hörs sen =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: