2009-03-26
 20:08:50

Shopping på G =)

Tänkte jag skulle beställa hem lite kläder när vi får pengar =)
Kan ju vara kul med lite nytt till våren/sommaren!!


 


Den här toppen från Ellos tyckte jag var snygg =)



Ett 2-pack med linnen från Haléns, vitt o turkost blir det nog för mej =)



En tunika från Haléns, får nog bli en vit eller rosa tror jag =)



Och en snygg topp från Haléns

Ska bli kul.. längtar redan =)
Och självklart beställer jag lite kläder till barnen när jag ändå är på G...
Då blir det nog:


En varsin söt blus från Ellos



En varsin Hello Kitty topp från Ellos


Ett 2-pack toppar från Ellos



Och ett varsitt sött linne från Haléns



Capribyxor från Haléns



My Little Pony topp från H&M



Och ev. en varsin Hello Kitty baddräkt från H&M


Anonym
PUBLICERAT: 2009-03-26, 21:14:34

Den där rosa hello kitty toppen skulle min son typ kunna dö för :D Han älskar hello kitty.


Anna Kaagaard Kristensen
PUBLICERAT: 2009-03-26, 21:15:40 | URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/

Ops, jag blev anonym :D


Milla
PUBLICERAT: 2009-03-27, 10:05:35 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

Ska jaggla lite grek käk ikvällan. Blir nog för övrigt en soft helg. Försök till vit helg ;)

Endast lätt öl ikväll. Men får si. Kanske blir lite vin eller dylikt vid hemkomsten. Va tänkt bio mä men får se. Jobbar natt sönda så ska försöka ställa om mej te nattevakentid :P

Gör du i helgen då?


Anna Kaagaard Kristensen
PUBLICERAT: 2009-03-27, 14:42:22 | URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/

han är 5 år :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: