2009-03-28
 11:55:40

Utmaning: Mina bloggfavoriter



Utmaningen går ut på att lista dina 4 bloggfavoriter, lägg gärna ut printscreen på bloggen (typ som jag gjort ovan) & skriv en kort kommentar om varför du gillar bloggen. Utmana sedan valfritt antal bloggvänner.


Jag utmanar alla mina fina läsare - ju fler som gör denna utmaningen, desto roligare!

1. Nevnarien.se Den här bloggen läser jag nästan varje dag. Hon är en rockertjej som skriver om livet både bakom och framför kameran. Hon tar både porträttbilder men även lite annat också.

2. Fotograf Therese Jonsson Hon fotograferar lite allt möjligt, men det verkar mest vara porträttfoto iaf. En intressant blogg.

3Fotograf Emelie Ohlsson En jätteduktig porträtt-fotograf =) Hon lägger in sina porträttbilder här och har lite roliga tävlingar, tipsar om objektiv m.m. En bra blogg helt enkelt...

4. Zarah-Lou Jag gillar hennes blogg för att hon skriver på ett roligt och intressant sätt. Och så fotograferar hon vilket gör hennes blogg ännu mer intressant i mina ögon =) 



Har ju fler favoriter men dom kan jag ta med i ett annat inlägg...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: