2009-05-17
 13:19:38

Fest...

Det blev att jag gick på Veronicas 30-årsfest igår..
Och jag hade jättekul!! =)
Sjöng karaoke haha, undrar hur det lät då.. =P
Sen hade jag visst ringt till Milla inatt också.. det hade jag ingen aning om förrän jag läste hennes blogg nyss =) Pinsamt värre.. Man kan ju undra vad jag pladdrade på om då? =)

Gick hem inatt vid tre-tiden.. eller när det var, det hade iaf blitt ljust ute igen...
Daniel var vaken när jag kom hem, han satt och spelade för fullt...

Hörs senare
Kramar
Här kommer lite bilder:


Ingela o Liza


Liza


Ingela


Ylva o Janne


Veronica o Mange


Peter


Conny


Linda


Lotta
PUBLICERAT: 2009-05-17, 14:08:45 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Hihi, du hade ringt mig i natt oxå vid 1 tiden :p Bra att du hade kul iaf ;) Allt bra idag då?


Lotta
PUBLICERAT: 2009-05-17, 15:08:28 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Hehe, jo men det gör inget :) Japp allt är bara fint med oss, vi var ut en sväng tidigare och fiskade lite men fick ingenting...tror att det är för varmt för att dom ska nappa nu... :) Händer idag då? Slappa och ta de lugnt el? :) kramis


Anonym
PUBLICERAT: 2009-05-17, 20:46:03

haha nämen jösses, minns du inte att du ringt. Oj :P

Hähä. Trevligt att du hade kul. Synd att du fick gå ensam på festen bara då... :)

Kanske hänger mä dej nån annan gång din herre? :)



Karaoke är ju så grymt. Kul som satan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: