2009-05-31
 07:41:53

Långpromenad på natten =)

Ush jag tror aldrig jag har varit så slut i hela mitt liv...
Skulle kunna lägga mej ner och sova i fem dygn eller nåt!
Har gått från Ludvika till Grängesberg efter Gonäs-cykelbanan, och det kändes som jag aldrig skulle komma hem nån gång... Jag gick och gick och gick och gick.. Men nu är jag iaf hemma, ÄNTLIGEN!!
Det där är ingenting jag kommer göra om precis!
Men motion fick jag iaf haha

Ska nog gå o lägga mej nu tror jag.. får väl hoppas att jag inte väcker Daniel o barnen bara..
Hörs senare
Kramar


milla
PUBLICERAT: 2009-05-31, 11:46:17 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

nämen härregud. Då måste var galen :)

Gå helt ensam????

Då skulle ja nog hellre försökt sova kvar hos Lotta eller nåt å tagit ett tåg/buss te bärge idag :P


mams
PUBLICERAT: 2009-05-31, 15:27:01

Du hade ju blivit lovad sjuts hem var du inte mörkrädd?


mams
PUBLICERAT: 2009-05-31, 15:27:55

Förresten varför låg du inte kvar hos oss??


Sofie
PUBLICERAT: 2009-05-31, 16:36:55 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Nej, jag ville hem o sova i min egen säng =) Mörkrädd var jag inte för det var precis när solen hade gått upp =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: