2009-05-24
 11:52:36

Lugna dagar =)

Igår gjorde vi inte mycket alls.. Det var ju rätt så ostabilt väder hela dagen så vi var bara inne o trökade..
Eller vi åkte iväg till affären en vända och handlade hem sånt som behövdes..

Och när barnen hade lagt sej så kollade jag på några filmer..



Blev bjuden hem till milla o fidde för o bada lite tunna =)
Men jag orkade verkligen inte gå dit.. barnen är ju förkylda igen och ligger o hostar halva nätterna, och jag kan knappt sova då eftersom jag är lite orolig.. så dom senaste nätterna har jag sovit rätt dåligt..
Men jag kommer gärna en annan gång om jag får =)


Idag är det fint väder så jag skulle vilja gå ut på gården lite =)
Men nu ligger barnen o vilar så det får bli när dom har vaknat sen...

Nu ska jag gå ner o käka nånting iaf
Hörs senare
Kramar


Fidde
PUBLICERAT: 2009-05-24, 11:57:14 | URL: http://themooseitsloose.blogg.se/

Synd att du inte kom många djur att kolla på å plåta. kolla bloggen får du se, och självklart är du välkommen fler gånger..


milla
PUBLICERAT: 2009-05-24, 15:54:04 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

mmmm visst e dom vackra blomstren. Hur e det mä kidsen då? E di nå bättre?


Anonym
PUBLICERAT: 2009-05-24, 19:38:14

Klart vi hade trevligt saknade dig bara annars bra...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: