2009-05-08
 16:49:44

Prov..

Nu är det fredag och jag har varit i skolan nästan hela dagen..
Hade prov på eftermiddan, och det gick väl sådär.. men jag tror att jag fick ihop nog med poäng för godkänt iaf.. Jag hatar alla dessa uträkningar inom företagsekonomi!! Är verkligen urkass på det! =/
Momspålägg, resultatkalkyler, likviditetskalkyler, och allt vad det heter.. urk!
 
Jag ska eventuellt få förlänga kursen lite, eftersom jag har så många prov att göra innan sommarlovet.. så förhoppningsvis får jag gå kvar t.o.m. den 12 juni istället för den 25 maj som det var tänkt från början..
Men jag måste prata med csn först så att det är okey med dom..



När jag kom hem så började vi städa lite smått..
Och nu tog vi en paus så då hamnade jag här..

Barnen ligger o vilar.. dom har inte sovit på hela dagen, så det är nog rätt så välbehövligt..

Jag är lite yr i huvvet, tror jag ska gå ner o ta lite fil o banan strax..
Har ju inte ätit så jättemycket idag så jag tror det är det som spökar =)

Men vi hörs senare
Kramar


Lotta
PUBLICERAT: 2009-05-08, 18:38:01 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Hej hej :) Hönder idag då? Kramis


Lotta
PUBLICERAT: 2009-05-09, 10:15:48 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Hallo =) Jadå det var kul :) skickade mess till dig igår o frågade om du ville komma, men vet inte om du fick de? :)


Lotta
PUBLICERAT: 2009-05-09, 11:12:30 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Ahh oki, jag vet inte riktigt vad som händer idag...kanske lite fiske mot kvällen :) Händer för dig då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: