2009-05-13
 20:31:07

Utstirrad...

Haha Daniel berättade för mej nyss att Isabelle hade sprungit iväg inne på lasarettet när jag var inne hos läkaren med Julia. Efter en stund kom det fram en mörkhyad man och hans dotter och dom försökte prata lite med henne, men hon bara ställde sej och enstirrade på pappan och hon såg alltså nästan livrädd ut. Hon stod och råglodde i säkert fem minuter.

Daniel försökte ropa på henne så hon skulle komma tillbaks och leka, och den mörka mannen försökte säga åt henne att "titta, där är din pappa" men hon bara fortsatte stirra.
Efter ett tag började väl mannen skruva lite på sej och såg riktigt obekväm ut, så Daniel var tvungen o gå dit och hämta henne. Haha tycker nästan synd om mannen... kan inte vara kul o bli utstirrad sådär.. =)



Nu har jag fått lite tips av både Ylva och av Milla vad jag ska ta med mej imorron på Vårruset.. =)
Tack så mycket.. =) Sen fick jag veta att bussen skulle gå vid 16-tiden.. Jag trodde vi skulle åka dit på förmiddan, men det här var ju mycket bättre, då får jag lite tid o fixa annat innan =)

Hörs senare
Nu ska jag gå ner o äta nånting..
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: