2009-05-15
 00:21:14

Vårruset

Nu är jag hemma igen efter Vårruset.. Och jag känner mej helt slut!!
Det var riktigt skönt o gå lite, men efteråt när jag hade suttit en liten stund så kunde jag knappt röra mej.. Det märks att jag börjar bli gammal.. åldern tar ut sin rätt!

Jag hade ju på mej mina båda stegräknare.. Och när vi var klara så kollade jag på dom för o se hur många steg jag hade tagit.. Den ena visade att jag hade gått ca 1500 steg, vilket verkligen inte kan stämma!! Och den andra hade jag glömt o slå på, så ja.. jag fick inte veta det ändå! Tänk att det alltid ska krångla med mina stegräknare när jag väl tar på mej dom haha =P

På bussen träffade jag Sonias syster Lotti, så vi pratade lite.. Hon undrade hur det var med barnen o sånt.. Och Malou och Elin åkte också på vår buss (en gammal barndomskompis syskon), men jag tror inte dom kände igen mej för dom hälsade inte iaf.. =)

Här kommer lite bilder från dagen (bildkvaliten är väl inte den bästa, men det bjuder jag på):













KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: