2009-05-22
 12:32:46

Klätterapor =)

Nu har barnen börjat klättra överallt, så om vi tittar bort i en tiondels sekund så har någon av dom helt plötsligt klättrat upp i nån av våra stolar o sitter där och ser helnöjd ut =)

Daniel ligger fortfarande o sover.. Och jag la in barnen för en stund sen så dom ligger o vilar lite.. =)

Igår blev det strömavbrott en stund här på Björkås, och då var det nära att Daniels nyaste dator gick sönder, så tillslut fick han lov o installera om Windows.. Men nu verkar den funka som den ska iaf.. peppar peppar =)

 
Äldre bilder på Isabelle och Julia...


Nej nu tror jag att jag måste gå ner o ta mej nåt att äta...
Håller på o hungrar ihjäl här =)
 
Men vi hörs senare
Kramar


Anonym
PUBLICERAT: 2009-05-22, 22:05:23

Nu e det helg :)

Helgen börja för pytte liten stund sedan :)

Ska käka lite paj straxt sen ska vi ner å svettas i bastun :) Länge sen. Har ej sålt än men tänker försöka göra det snart. Bli av mä lite bråte förhoppningsvis. Vars har du sökt nå arbeten då? Hoppas du får nåt kvickt :)

Donar du mä i helg då?


milla
PUBLICERAT: 2009-05-23, 08:10:04 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

tror de är mellan 11-15 loppis.

Försäljare vara där nio tror jag.

Jag känner mej smart :P

Ska ev på loppis idag för att kolla om det finns nå kul. Å imorgon ska ja ev. sälja :P

Hamnar väl säkert en massa grejer här om ja känner mej rätt efter en sväng på loppis :P

Dolar du mä idag då?


Fidde
PUBLICERAT: 2009-05-23, 10:58:24

Var bara lugn dom blir värre och värre dag för dag



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: