2009-05-16
 14:00:22

Somrigt =)

Vaknade för 1½ timme sen.. Skönt med lite sovmorron =)
Daniel ligger fortfarande o sover den lilla latmasken ;)

Haha vaknade tidigare imorse och tittade ner i barnens sängar, som var tomma!! Min första reaktion var "AAAAAH VAR ÄR BARNEN???!" Men sen kom jag ju på att dom är hemma hos mormor så då kunde jag lägga mej ner o somna om igen =)  Lite ovant o inte ha dom hemma tror jag.. =D


Fåse vad vi hittar på idag då...
Tror jag ska gå ut o gå en sväng.. Och den här gången ska jag slå igång stegräknaren få se om det funkar bättre då! =)





Vad härligt somrigt det har blivit ute nu, man blir så glad =)

Nepp nu ska jag fixa mej och så sticker jag sen..
Hörs senare
Kramar


Lotta
PUBLICERAT: 2009-05-16, 15:45:23 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Hallo :) Allt bra ? var det mkt folk på vårruset? :) Skulle oxå vilja göra nå sånt där :)Ska ni göra nå speciellt idag nu när ni är barnlediga? händer annars då? :)Usch ser ut som att det är regn i luften..blä.. :/ vill ju ha soooool ...hehe ;) Igår var vi till peter och drack lite, sabina var även upp o hälsade på en sväng :) men vi åkte hem vid 23 tiden eftersom att peter var lite trött..gjorde ni igår då? Kramis


kitty
PUBLICERAT: 2009-05-16, 22:09:44 | URL: http://365ludvika.blogspot.com/

Nu finns även 365 i ludvika! :)

och ni som inte vet vad det är

kan gå in på "www.365saker.blogg.se"

och läsa mer om det (:

hihi




milla
PUBLICERAT: 2009-05-17, 12:02:16 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

hähä hur mår huvet idag? ;)

Hoppas du inte behövde gå ensam hem inatt? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: