2009-05-10
 12:35:09

Vårruset =)

Igår på eftermiddan/kvällen blev vi bjudna över till Ylva på tacos =)
Det var jättegott!!
Annars hände inte så mycket igår.. tog det mest bara lugnt..

Idag tänkte jag gå ut o gå om ett tag, fåse om jag tar med mej barnen eller om dom får vara hemma med Daniel =)
Jag känner mej lite nere, så jag tänkte att lite frisk luft kanske kan göra susen..

Well well.. 
På onsdag är det dags för Vårruset då! 
Ska bli skoj! Men jag är lite nervös faktiskt.. Varför vet jag inte =)
Men det går nog bra =)





Nu ska jag fixa mej lite..
Hörs sen
Kramar


Lotta
PUBLICERAT: 2009-05-10, 13:11:49 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Mm va gott med tacos ;) Lyx, hihi. Nu blev jag ju sugen på de :p Vårruset? Ska du vara med och springa? :)


milla
PUBLICERAT: 2009-05-10, 15:36:14 | URL: http://trudilutt.blogg.se/

najs mä vårruset. Va mä på det för några år sedan. Vilka ska du dit mä? Många i ditt lag? Hoppas vädret blir trevligt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: