2009-11-11
 23:44:08

Dött...

Idag på förmiddan var jag i Brunnsvik..
Det var ganska dött där eftersom mer än hälften av personerna som går där ute var borta.. några var ju iväg till Säter och kikade på mentalvårdsmuseet m.m.

Innan jag åkte hem svängde jag förbi hemma hos mamma o hälsade på.
Och sen när jag kom hem käkade vi och en stund senare fick barnen vila lite, så då gick vi också o vilade :)
Sen har vi inte gjort så mycket mer idag..

Igår försökte jag fota barnen lite grann, men jag ska ta några fler bilder nån annan dag, för dom var på lite dåligt humör så vi fick muta dom med pepparkakor så att dom skulle sitta stilla en liiiten stund iaf :P

Här är en av bilderna:

Det var svårare än jag trodde att det skulle vara o fota dom små busarna :)

 

© Soffiloffis




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: