2009-11-08
 22:00:57

Fars dag :S

Jahapp, idag var det tydligen fars dag... Jag hade ingen aning om det så jag har inte köpt nån present till varken Daniel eller Hans! =/
Det brukar ju stå i aftonbladet o sånt när det är fars dag, men i år har jag inte sett nånting om det...

Men men...
Idag har vi bara tagit det lugnt...
Och på eftermiddan bakade vi lite pepparkakor med barnen :)
Inte helt uppskattat av dom små illbattingarna kanske, men kakorna blev goda iaf.. :P

Det blev inget fotande idag heller eftersom vädret var så trökit, alldeles dimmigt o jäkligt... Och nån fotografering av barnen blev det inte heller, för det glömde jag totalt bort :S
Jag får göra det en annan dag istället...

Här är iaf lite bilder från pepparkaksbaket :)
(Några bilder blev lite mörka, sorry för det)


 





© Soffiloffis




Igår beställde jag en sån här

från den här hemsidan :)


Det är en fjärrutlösare till kameran ifall ni undrar :)
Den verkade vara rätt så bra eftersom man kan ställa in tiden m.m
Och det kan man ju tyvärr inte göra med den jag redan har..
Ska bli kul o testa den sen :)


milla
PUBLICERAT: 2009-11-08, 22:41:40 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

kul å baka pepparkakor. Bra å börja i tid inför julen :)

Gilla dom inte att baka dom små liven ;D

Fars dag brukar alltid? vad jag fattat inträffa andra söndagen i nov. Mors dag sista söndagen i maj :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: