2009-11-27
 18:29:05

Lååång dag...

Nu är jag äntligen hemma efter en lååång dag... är helt slut!! :P
Jag var först i Brunnsvik på förmiddan, slutade vid halv 12 ungefär.
Sen körde jag hem Bea och åkte hem till mamma o hämtade henne o flickorna och så åkte vi till BVC för o ge barnen sin spruta.

Julia fick sin spruta först o blev jätteledsen, och det såg ju Isabelle så hon blev helt hysterisk när hon skulle ha sin spruta sen. Jag kände mej skittaskig mot dom! Men hellre får dom sprutan än att dom ska få svininfluensan!


Är det så här man blir o se ut om man inte vaccinerar sig??

 

 

När det var klart åkte vi fram på stan o kikade... Träffade Lotta också, så vi pratade lite :)
Vi bestämde att vi ska försöka träffas nån dag nästa vecka!

Efter det åkte vi hem till mamma, så hon bjöd på köttbullar o potatis, jättegott var det :)
Sen vid halv två körde jag Bea och hennes barn till Nyhammar och så var vi kvar där en stund o pratade med Benny innan jag o Bea åkte hemåt igen...

Och när jag kom tillbaks till mamma hämtade jag bara flickorna och så åkte vi hem :)
Båda två somnade i bilen så när vi kom hem bar jag och Daniel in dom och så fick dom sova en stund på soffan...
Nu har dom vaknat, så nu ska vi strax måla lite med vattenfärger tänkte vi :P

Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: