2009-10-18
 18:55:13

Helgen...

Oj var ett tag sen jag skrev nu. Jag har inte suttit så mycket vid datorn den senaste veckan så...

I fredags var Ketty barnvakt, så då åkte jag o Daniel hem till Peter o festade lite :)
När vi hade varit där ett tag blev det bestämt att vi skulle åka in till stan o kika lite. Hamnade uppe hos Lina och sen drog vi ner på stan och skulle in på Silver, men jag o Daniel kom inte så långt. Och inte förrän vid 3-tiden fick vi äntligen tag på skjuts och kunde komma hem.

Igår tog vi det bara lugnt :) Vi låg o slöade på soffan tills nån gång på eftermiddan då vi hämtade hem barnen...

Idag har vi varit in till stan tre gånger. För vi skulle kika runt lite på Lyviksberget så vi åkte in vid 10-tiden, men då såg vi att dom inte öppnade förrän klockan 12, så då åkte vi hem igen.
Några timmar senare åkte vi in igen, men när vi precis hade parkerat o skulle kliva ur så hade jag glömt min plånbok hemma *smart*, så då var det bara o åka hem o hämta den då. Tredje gången kunde vi iaf gå in och kolla lite... Höll på o bli tokig där ett tag :P


Imorron ska jag till Brunnsvik igen... Känns ju sådär :/
Men på tisdag ska jag till sporthallen o simma lite iaf, det ska bli kul :)

Här är bilder från i fredags :)













 

Det finns fler bilder på facebook, tar ju sån tid o ladda upp dom här... :)

 

© Soffiloffis


Lotta
PUBLICERAT: 2009-10-18, 19:04:15 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Det blir jag, robert & fredrik som åker :) Jadå det tror jag väl att det blir ;p hihi. Lägger upp bilder på bloggen sen när det är klart, fast det dröjer nog en stund.. Nja vi har inte gjort så mkt faktist, bytt till vinterdäck på bilen och så bara och bara softat och kollat på film och myst :) Själva då? kramis


Lotta
PUBLICERAT: 2009-10-18, 19:18:56 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Tack! :) vi kollade på en film med Nicolas Cage som heter knowing, den var faktist okej :) På tisdag ska jag till Måbättre & träna och sedan på onsdag så ska jag till finsam, annars så har jag ingenting speciellt planerat faktist :) Ja absolut, nu var det ju ett tag sen vi sågs!


milla
PUBLICERAT: 2009-10-19, 11:28:12 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

inte visste jag att ni ska flytta isär. Va in på FB för första ggn på länge. De är där allt händer säger folk :P

Det va som fan. Dola att ni inte ska bo ihop nå mera..

Kids å allt...



Helgen har vart jobbande för fidde. Själv har ja dolat å plockat med alla flyttgrejer.

Skrev kontrakt på lägenheten igår.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: