2009-10-29
 13:59:47

Tråkigt nog...

Nu har jag börjat praktiken som städerska då, men om jag ska vara helt ärlig så trivs jag inte alls... tråkigt nog :(
Ska prata med Stefan imorron o höra om det går o avbryta praktiken. Inte kul o gå och vantrivas under åtta veckors tid.. då åker jag hellre ut till Brunnsvik eller jobbar/praktiserar någon annanstans istället!

Igår kväll blev barnen dunderförkylda igen så jag fick vara hemma idag...
Dom är så hostiga så dom blir o kräkas. Har försökt ge slemlösande men det hjälper inte speciellt mycket.. =/
Men dom är bättre idag än vad dom var inatt iaf...

Såg att det var idag Lotta, Robert o Fredrik skulle iväg på kryssning :) Får hoppas dom får kul!
Jag o Daniel har pratat om att vi kanske ska åka på nån kryssning vi med snart. Jag har inte varit iväg på nån sån sen 2006 när jag, Daniel, Ylva o Janne åkte, så det var ett tag sen nu...


Nä nu måste jag åka in till stan o göra lite ärenden...


© Soffiloffis


Peter
PUBLICERAT: 2009-10-30, 14:14:07 | URL: http://minearmy.webblogg.se/

Börja plugga på yrkesakademin... Skitbra ställe ju :) Blir de nå skoj i helgen då?? Kram


milla
PUBLICERAT: 2009-10-30, 14:29:27 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

Nämen trivs du int? Vadådå?

Va synd...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: