2009-10-31
 11:43:04

Damm...

Igår var jag i Brunnsvik igen.
Så nu har jag avbrutit praktiken på parkskolan...

Sen på kvällen var vi hem till mamma o hälsade på lite grann :)
Bea hade fest igår men vi kunde inte gå på den den här gången... Hade ingen barnvakt o så dammade plånboken rätt så mycket...

Idag ska vi hem till Ylva när barnen har vilat färdigt :)
Få se om Trisse kanske kommer dit nånting? För han är ju här o hälsar på lite nu så :)

Nä nu ska jag nog gå ut o fota lite, var ju jätte längesen jag gjorde det nu!

© Soffiloffis



milla
PUBLICERAT: 2009-10-31, 14:05:53 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

hm det va ju väldans tråkigt. Så får det väl ändå inte gå till.

Var det nå folk där du kände eller?

Ja ikväll är det fest. Ska på oktoberfest. Skä bli skoj :)

Gör ni idag då?


Peter
PUBLICERAT: 2009-10-31, 16:40:25 | URL: http://minearmy.webblogg.se/

Nej du jag va i Nyhammar på Petras födelsedags fest. Mycket folk va de ju faktiskt där. Kul va de också hoppade dock av krogen som alla drog på gick hem till Benny och drack istället :) Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: