2009-10-05
 10:57:02

Inte min dag idag...

OJ vad jag är smart ibland!! Eller inte :(
Kom till Brunnsvik vid halv nio som vanligt, men lokalen vi brukar vara i var låst och jag var den enda som var här. Efter ett tag kom jag på att Stefan sa i fredags att vi skulle vara lediga på förmiddan idag...
Så nu sitter jag här helt i onödan o surfar runt på nätet. Jäkla skit!

Well well..
Hittade iaf en sak som jag har letat efter ett tag nu :)
Så det här blir nog bra...







Gaaah nu köpte jag en chokladdryck i en automat här, men fyfan vad äckligt det var, det smakar nästan bara vatten!
Det här är inte min dag tror jag... :(








Fidde
PUBLICERAT: 2009-10-06, 00:58:13

Skit i att gå dit överhuvudtaget de finns troligtvis ingen som märker det i alla fall. Det gör dom inte på mitt jobb i alla fall. Dom har fullt upp med och kolla hur dom är perfekta alt underbara i sitt icke närvarande verklighets närvaro problem dom tycker att dom är världen mest perfekta peroner inkognito.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: