2009-10-11
 22:11:02

Gaah :(

Fyfan vilken helg :/

Och imorron ska jag på nån j*vla kurs hos arbetsförmedlingen!
Jag går ju på en "kurs" ute i Brunnsvik, men måste ändå delta i deras "kurser" på kontoret också... kul!
Usch jag blir så himla förbannad :(

Så först ska jag till Brunnsvik imorron bitti o berätta för "läraren" att jag ska bort en stund på förmiddan, sen måste jag till ams, och sen tillbaks till Brunnsvik i några timmar till!!
Och på tisdag ska jag till ams igen och redovisa mina sökta jobb...

Aja..
Vi har nyss legat i soffan o tittat på Superman returns, men det blev skitvarmt efter ett tag så jag kunde inte ligga kvar :)
Filmen verkade bra iaf...

Nu ska jag snart sova så jag orkar upp imorron..
Kramar


(Kunde inte lägga in nån bild så det fick bli den här videon istället :))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: