2009-09-20
 00:16:26

Segt...

Igår kväll skrev Lotta till mej på msn och frågade om jag hade lust o hänga med Peter o Magda till kopparberg o festa lite med dom :)
Och eftersom barnen ändå var hos barnvakt så hakade jag på, så vid 11-tiden kom dom o plockade upp mej.
Sen plockade vi upp Mats efter vägen också...
Daniel ville inte följa med tråkigt nog :/

Vi festade fram till klockan 6 imorse ungefär, då gick jag o la mej på en madrass i vardagsrummet o försökte sova, men fy sjutton vad kallt det var, jag trodde jag skulle frysa ihjäl där ett tag... :)
När jag vaknade imorse och kollade mej i spegeln så hade jag en tuss med katthår mellan tänderna haha... filten jag hade var ju full med sånt så det var väl därför :)
En trevlig kväll var det iaf igår!

Vid 12 nån gång skjutsade Magda o Lotta hem mej till Grängesberg igen :)
Peter hoppade ur hemma hos Mats o tog en kaffe och Robert skulle ösa hö hos sin pappa...

En timme efter att jag hade kommit hem så kom mamma o plockade upp mig och så gick vi på marknaden..
Flickorna fick en varsin ballong av henne och jag köpte lite nötter, och så kollade vi på en galning som klättrade upp i en 64 meter hög mast där han stod o vinglade utan livlina eller nånting..
Lite senare skulle han åka motorcykel längs en lina utan nån livlina då heller, men det missade vi tyvärr.. hade nästan velat se det :)

När vi kom hem lekte barnen lite men sen blev dom så trötta så vi la upp dom i sängarna så dom fick vila lite.. Och då passade jag på o vila lite jag med, var ju skittrött! Känner mej fortfarande skitseg så jag ska snart gå o lägga mej tror jag..

Lotta, Robert o Peter skulle visst festa idag med så dom ville att jag skulle haka på... men jag orkade verkligen inte, känner mej som en död sill just nu. Är inte så himla van vid o festa längre tror jag :P

Bilder från igår lägger jag in senare för det går så himla segt o ladda upp bilder just nu :/

Kramar


(Klicka på bilden för större format)


© Soffiloffis


Lotta
PUBLICERAT: 2009-09-20, 10:54:21 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Tack för att du kom i fredags :) tyckte att det var trevligt! Det blev inge dricka för mig igår, mådde ju dåligt så jag tog det bara lugnt och skönt det! :) Orkade verkligen inte, är inte så sugen på att festa mer på ett tag nu.. haha :) Nu blir det lugnt ett tag framöver för min del, förresten vi får bestämma någon dag då vi kan ses och gå på stan o ta en fika el nåt :)


Pia
PUBLICERAT: 2009-09-21, 07:13:19 | URL: http://www.teammelwin.se

Kikar in :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: