2009-09-26
 18:13:16

En liten lista...

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Ett par blå jeans och ett rosa/svart-randigt linne.
Vad använder du just nu för skor: Just nu? Jag har bara på mig ett par strumpor.
Favoritfärg på kläder: Svart och rosa

Senaste person som
Sov i din säng:
Daniel
Du pratade med: Bea
Du delade en drink med: Bea
Du gick på bio med: Det var ju typ hundra år sen, så jag minns faktiskt inte...
Du gick på stan med: Bea
Skällde på dig: Daniel haha

Senaste
Låt du hörde:
Nån mix-version av Rocky-låten...
Film du såg: Wallander - Cellisten
Mat du åt: Smörgåstårta hemma hos Bea :)
Kram: Bea
Puss: Daniel
Fest: Hos Bea igår
Känslan: Jag är lite trött
Ilska: När jag o Daniel bråkade sist
Resa: Lääääängesen... år 2000 var jag till Italien o lite sånt iaf.
Glädje: Jag är för det mesta glad (när jag inte är sur...)
Dröm: Minns inte...
Boken du läste: Tantporr (nån roman)
Personen du träffade: Daniel o flickorna såklart, men innan dess var det mamma o Hans.
Personen du pratade i telefon med: Bea
Personen du fick sms av: 118100
Gången du åt en 7-eleven korv: Har nog aldrig ätit korv där :D
Gången du var utomhus: I förmiddags
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag
Saken du köpte:
Tvättmedel :)

Om dig

Namn: Sofie
Ålder: 28
Smeknamn: Soffiloffis kanske, eller Ofie...
Sysselsättning: Är med min familj, träffar mina vänner, bloggar när jag hinner, Fotograferar m.m.
Bra egenskaper: Har inga, är enbart dålig!
Dåliga egenskaper: Jag har lätt att bli arg :D
Hårfärg: Svart
Ögonfärg: Blå/gröna
Skostorlek: 40. Ibland 39 ibland 41
Gillar: Falukorv...
Ogillar: Folk som sitter på sina jävla höga hästar och ser ner på en för att man är arbetslös, det är ju inte direkt så att jag VILL vara det :(  Om det nu är så jävla enkelt som vissa tror, så skaffa fram ett jobb åt mej då för f*n!! *irriterad*


Lotta
PUBLICERAT: 2009-09-26, 21:05:20 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Håller med dig om den sista frågan! Mår du bra idag då? hade ni kul igår innan du blev och må dåligt? vilka var ni? var ni ut nå? vi var på solo igår för första gången, var inte nå planerat men vi sa bara att vi skulle gå ner på stan o kolla vad som var öppet och så hitta vi till solo, shit va fint det var där!! :O såg ut som en krog i sthlm typ. De märks att det var längesen man var på krogen, man vet ju inte nå om krograna längre..haha :p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: