2009-09-26
 18:30:42

Omflyttning...

Igår var jag på inflyttningsfest hos Bea :)
Men tyvärr fick jag ont i magen mitt i alltihop, troligtvis pga kolsyran i cidern, så jag fick kräkas lite grann och efter det kände jag mej inte riktigt i form längre :/
Tråkigt när det blir så!!

På natten körde Magda hem mej till mamma så jag fick sova där... sen imorse körde mamma o Hans hem mej när dom skulle till kopparberg på marknaden.
Vi har städat i barnens rum tidigare idag, för vi ska ju byta rum med dom eftersom toan ligger där inne, eftersom varje gång vi går in på toa vaknar tjejerna... Så nu ska dom alltså få flytta in i vårat sovrum istället då :)

Just nu är Daniel med sin mamma och flyttar nåt skåp hos Ylva tror jag det var. Och flickorna ligger o vilar där uppe. Det kommer bilder från festen senare...




© Soffiloffis


milla
PUBLICERAT: 2009-09-26, 19:54:51

trökigt att du blev krass. Var bor ho nurå? Gött mä smörgåstårta ju :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: