2009-09-14
 21:14:49

Planer...

I eftermiddags var vi in till Ludvika o handlade hem lite nödvändigheter igen...
Annars gjorde vi inte så mycket idag, tog det mest lugnt :)

Imorron ska flickorna till dagis igen, så då ska vi klippa gräs och häck o försöka få lite ordning här inne också.

Tror mamma o Hans ska till/är i ullared nu *avis*
Jag har inte varit där sen 2007 när jag o malle var där :) Så det var ett tag sen sist. Mia o jag pratade om ifall vi kanske ska åka dit i oktober, vi får se hur det blir... det hänger på pengarna :)

Jag gjorde föresten om min header igår och bytte profilbild här på bloggen, vad tycks? :)



© Soffiloffis


Lotta
PUBLICERAT: 2009-09-14, 21:26:12 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Isåfall blir det bara jag eftersom att Robert ska på personalfest på fredag, men jag vet inte hur det blir...fåse.. Vet inte vart jag ska vara isåfall.. Men jag är lite sugen på att festa igen..för nu var det ju 100år sen känns det som :p Okej, ja jag såg att du skulle till brunnsvik, ska du börja plugga igen eller?


Lotta
PUBLICERAT: 2009-09-15, 11:16:21 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Japp, blir det någonting så hör jag såklart av mig :) Aha, okej... ja usch vad trök. Hoppas att det går bra iaf! Ska du göra för någonting idag då? :)


mikaela
PUBLICERAT: 2009-09-15, 14:51:13 | URL: http://gwendolenthegood.blogspot.com/

Jag tycker det ser bra ut! Älskar oxå fotografering :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: