2009-09-17
 21:59:00

Falun

Idag har vi varit i Falun med Julia...
Det gick rätt snabbt, vi vägde o mätte som vanligt så hon vägde ca 14,1 nu :)
Och efter det var vi in till läkaren som undersökte henne... och Isabelle blev också undersökt för hon blev lite avundsjuk.
Blodprovet gick jättebra, Julia rörde inte en min.. :)

På vägen hem gick vi in på Biltema o kikade lite, köpte några presenter åt flickorna till deras födelsedag..
Sen var vi in på MM o handlade lite också.


Usch, imorron ska jag till Brunnsvik då.. förhoppningsvis får jag jobb så snart som möjligt så jag kommer bort därifrån :)
Till våren ska jag iaf börja plugga, om jag inte har jobb tills dess! Först o främst blir det komvux då, (har ju några betyg kvar o plugga upp så) sen får vi se vad det blir efter det..


Idag fyller föresten Marie-Louise år :) Grattis på födelsedagen, hoppas du har haft en jättebra dag!




© Soffiloffis


maria
PUBLICERAT: 2009-09-18, 10:50:38 | URL: http://ladyluckan.blogg.se/

Tack! :) Nog för att det är i Borlänge, men man får väl se hur länge man står ut med att pendla.:) Vad duktig Julia var vid läkaren. :)Kram


Lotta
PUBLICERAT: 2009-09-18, 12:33:11 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Tack så mkt :) ja, jag har velat sett män som hatar kvinnor ett tag nu, har hört att den ska vara bra :) lika med changeling. Fåse vad det blir när jag ska stå där och välja :) Tack för tipsen! Var lite sugen på att festa idag men det får som sagt bli en lugn hemmakväll med mig själv istället.. :p Har du nå planer för kvällen då? Kramis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: